click here :)

Jul 11, 2014

salam puasa wahai muslimin muslimat tersayang

assalamualaikum semua.

lama bebeno aku tak jenguk blog ni. nasib baik still ingat password. mane taknye dari cuti sem sampai la sem baru langsung tak jenguk. intai sikit pun tak. ohh lupe lak. SALAM RAMADHAN AL MUBARAK buat semua muslimin muslimat sekalian. semoga Ramadhan kali ni lebih diberkati. sedar tak sedar dah 13 Ramadhan kan. huhu cepat nyer masa.

hmm ape lagi eh? haaaa. nak pomot ig shop sikit. hehe ni sesaje cari duit belanje sikit. so, kuranglah minta ngan abah pitih. hehe. yeke? nanti korang usha-usha la eh. buat mase skrg close order sbb takut customer xdpt brg untk beraya. a week after raya baru kitorg bukak :)

di samping tu di bulan yang mulia ni. sama sama la kita bantu warga seislam kita. sumbang la sekadar dan seikhlas mungkin. sumbangan kita dapat membantu mereka yang sedang bergelut di sana. sumbangan tak semestinya dalam bentuk wang. doa-doa dari saudara seislam dapat membantu mereka untuk menempuh keadaan tegang di sana. 

p/s : huwaaaa! proposal tak siap lagi ni. adehhh :(
da habis baca? TQ

1 comments:

NS said...

salam ramadhan al-mubarak awak =)

Newer Post Older Post Home